تولیدات

علائم ترافیکی

علائم ترافیکی در مواقع ساخت یا تعمیرات خیابان ها و یا به منظور اعلام هشدار در معابر شهری و بین شهری بکار گرفته میشوند. این علائم ترکیبی از علائم ایمنی و علائم ترافیکی میباشد.

برای تولید تابلو ترافیکی فریم تابلو باید از ورق گالوانیزه و یا روغنی استفاده شود. که تابلو ترافیکی شهری از ورق روغنی و تابلو ترافیکی برون شهری از ورق گالوانیزه استفاده میشود.

 

علائم ترافیکی اخباری

علائم اخباری تابلویی است که اطلاعات معابر را در اختیار رانندگان قرار می دهد. به عنوان مثال: تابلو پمپ بنزین، تابلو پارکینگ، مسجد، غذا خوری و … . این تابلو در محل شروع تسهیلات و همچنین به تعداد دو تا چهار کیلومتری محل تسهیلات نصب می‌گردد.

علائم ترافیکی اخطاری

علائم اخطاری اکثرا به شکل مثلث با نوارهای حاشیه قرمز رنگ و زمینه سفید رنگ هستند که یک رأس آن به طرف بالا و در داخل آن نوع خطر با رنگ مشکی نشان داده میشود. برای ساخت تابلو از ورق‌ گالوانیزه یا روغنی استفاده می شود.

علائم ترافیکی انتظامی

به تابلو بازدارنده علائم انتظامی هم می گویند. علائم انتظامی به ‌صورت دایره شکل با نوار حاشیه قرمز میباشد. که ممنوع بودن عملی را به واسطه علامت خاصی نشان می دهد. تابلو بازدارنده و تابلو ایست به منظور بالا بردن دقت رانندگان به شکل هشت ضلعی با پس زمینه قرمز و با نوشته ایست یا STOP طراحی میشود.

 

نمونه علائم ترافیکی:

علائم ترافیکی تابلو ترافیکی علائم راهنمایی و رانندگی تابلو راهنمایی و رانندگی علائم ایمنی ترافیکی تابلو ایمنی

شما مشتریان گرامی می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق سایت فروشگاه آراد ایمن انتخاب کنید و در صورت موجود نبودن کالا با شماره پشتیبانی  ۰۹۳۵۱۲۵۲۰۲۷۰۹۳۵۱۲۵۴۰۴۷ و یا شماره ثابت ۰۲۱۵۵۶۷۹۵۸۴  به جهت بررسی و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@aradimen.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب یاری فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *