تولیدات, علائم ایمنی شب نما

علائم شب نما Photo Luminescent

علائم شب نما Photo Luminescent یا شب تاب نسل جدیدی از علائم و تابلو ایمنی است. که برای نشان دادن شرایط ایمن محیط و امکان گوناگون و جهت نشان دادن محل قرارگیری تجهیزات ایمنی، امداد دستی و خودکار، اعلام حریق و اطفا حریق، کمک‌های اولیه، و مشخص کردن مسیر خروج اضطراری و ایمن در محیط کار و زندگی افراد نصب میشود.

تابلو شب ­نما یا شب‌ تاب Photo Luminescent در مواقع روشنایی نور را در خود جذب و در تاریکی نور را بازتاب میکند. با گذشت زمان میزان تابش نور کم میشود و بعد از چهار تا شش ساعت به کمترین مقدار می رسد. با کیفیت بودن محصولات شب نما در برابر عوامل محیطی باعث شده. که در محیط های باز مورد استفاده قرار بگیرد.

تابلو شب نماخروج اضطراری شب نما

تصویر سمت راست: تابلو خروج اضطراری در حالت بازتاب نور در مواقع تاریکی

تصویر سمت چپ: تابلو خروج اضطراری در حالت جذب نور در مواقع روشنایی

تابلو شب نما یا شب تاب از اهمیت بالایی برخوردار است. که در مقررات ملی ساختمان به موضوع علائم ایمنی و تابلو هشدار دهنده ایمنی پرداخته شده. و به جهت حفظ سلامتی و ایمنی  افراد استفاده از تابلو های شب تاب را اجباری نموده است.

علائم شب نما با توجه به کاربری و نوع محیط، نوع علامت رو تابلو (آتش نشانی، خروج اضطراری، نشانگر ها، تجمع ایمن و یا …) میزان نور، فاصله و عوامل مختلف می‌توانند به صورت شب نما سفارش داده شود.

 

کالاهای قابل سفارش:

  • برچسب شب‌ نما (فوتولومینسنت)
  • شب نما روی هایم پک ۱ و ۲ میلیمتری
  • شب‌ نما روی ورق گالوانیزه (۰٫۵،۰٫۷،۱٫۵)
  • تابلوهای لوکس رو ورق پلکسی و مولتی به همراه حروف های شب نما ۱۰ ساعته (مانند دو تصویر زیر)

تابلو شبنما نشانگر شب نما

نمونه علائم شب نما یا شب تاب:

علائم شبنما نشانگر شب تابنشانگر شبنماخروج اضطراری

 

شما مشتریان گرامی می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق سایت فروشگاه آراد ایمن انتخاب کنید و در صورت موجود نبودن کالا با شماره پشتیبانی  ۰۹۳۵۱۲۵۲۰۲۷۰۹۳۵۱۲۵۴۰۴۷  و یا شماره ثابت ۰۲۱۵۵۶۷۹۵۸۴  به جهت بررسی و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@aradimen.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب یاری فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *