فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

سیستم اعلام حریق سایان

شرکت سایان که یکی از تولیدکننده های سیستم‌ اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف میباشد. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار میباشد، و به همین دلیل سیستم اعلام حریق سایان مورد تایید سازمان آتش نشانی است.

سیستم اعلام حریق سایان

نمونه محصولات سایان:
  • پنل اعلام حریق
  • دتکتور حرارتی سایان
  • دتکتور دودی سایان
  • آژیر اعلام حریق سایان
  • شاسی اعلام حریق سایان
  • دتکتور گازی

اعلام حریق

پنل اعلام حریق سایان

یکی از مهم ترین بخش های سیستم اعلام حریق سایان پنل یا مرکز کنترل پنل میباشد. که دیگر دیوایس های سیستم اعلام حریق مانند: شستی‌، آژیر فلاشر، دتکتور دودی، دتکتور حرارتی و … به آن متصل میشوند.

پنل اعلام حریق سایان

کنترل پنل های اعلام حریق دارای تعداد زون معینی میباشند. که بر اساس تعداد تجهیزات نصب شده در پروژه ها تعیین و متصل میشوند. پنل مرکزی اعلام حریق از دو زون تا ۱۶ زون میباشد.

پنل متعارف سایان از لحاظ فنی دارای:
  • تست آژیر و نشانگر خطا
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • سوییچ کنترلی
  • نمایش خطای مدار باز و اتصال کوتاه
  • بهینه سازی مدار شارژ و افزایش طول عمر باتری

 

دتکتور حرارتی سایان

دتکتور حرارتی در دو نوع حرارتی دما ثابت و دما افزایشی قابل تولید هستند. همانطور که از نام این محصول پیداست این تجهیزات نسبت به حرارت حاصل از حریق حساس هستند.

دتکتور اعلام حریق سایان

دتکتورهای حرارتی در زمان افزایش بیش از حد دما فعال شده و فرمان آلارم اخطار را به پنل اعلام حری ارسال میکند. دتکتور حرارتی سایان به واسطه یک چراغ LED وضعیت حریق یا عادی را نمایش میدهد. که این دتکتورها را میتوان به چراغ سر درب اعلام حریق یا ریموت اندیکاتور وصل کرد.

 

دتکتور دودی سایان

یکی دیگر از قسمت های مهم و پر استفاده سیستم‌ اعلام حریق دتکتوردودی است. که نصب آن بصورت میباشد. این دستگاه دود حاصل از حریق یا … را به عنوان نشانه‌ ای آتش سوزی شناسایی میکند.

دتکتور اعلام حریق

دتکتور دودی سایان از حساسیت بالا و مناسبی برخوردار است. و نسبت به انواع دودها واکنش نشان میدهد. از این دستگاه در پروژه های مسکونی و اداری و همچنین صنعتی می توان استفاده کرد.

 

آژیر فلاشر و آژیر اعلام حریق سایان

یکی دیگر از قسمت های مهم در سیستم‌های اعلام حریق آژیر فلاشر و آژیر است. آژیر اعلام حریق وسیله ای است که به صورت شنیداری یا دیداری شنیداری عمل میکند. این وسیله در مواقع خطر حریق با آلارم و اخطار صوتی و نوری افراد حاضر در محل را آگاه میکند.

 

شاسی یا شستی اعلام حریق سایان

شاسی یا شستی اعلام حریق یکی دیگر از تجهیزات مهم اعلام حریق میباشد. که به صورت دستی عمل میکند. کاربرد این وسیله بدین صورت میباشد که در مواقع حریق افراد حاضر در ساختمان می توانند با فشردن شستی اخطار را به پنل اعلام حریق ارسال کنند. که بعد از انجام این عمل فرمان فعال شدن آژیرها ساکنان حاضر در ساختمان از وقوع حادثه با خیر میشوند

شستی اعلام حریق

کاتالوگ محصولات اعلام حریق سایان

 

کارشناسان شرکت آراد ایمن ورنا با شماره تماس ۰۲۱۵۵۶۷۹۵۸۴ یا شماره پشتیبانی ۰۹۳۵۱۲۵۲۰۲۷۰۹۳۵۱۲۵۴۰۴۷ همواره آماده پاسخگوئی به سوالات شما همراهان عزیز هستند. همچنین شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@aradimen.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب یاری فرمائید و در صورت نیاز به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از طریق سایت فروشگاه آراد ایمن اقدام فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *