تولیدات, دسته‌بندی نشده, علائم ایمنی شب نما, فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, محصولات

تابلو خروج اضطراری

تابلو خروج اضطراری شب تاب در مسیرهای خروج به این منظور استفاده میشود که همه ساکنان ساختمان بتوانند به راحتی مسیر خروج را پیدا کنند.

بر اساس مقررات ایمنی ساختمان جهت راهنمایی ساکنین در مواقعی که حادثه رخ داده است.، می بایست مسیرهای خروجی اضطراری در ساختمان به واسطه تابلو خروج اضطراری و علائم شب نما مشخص شوند.

خروج اضطراری شب نما تابلو خروج اضطراری

تابلو خروج اضطراری شب نما طبق مقررات ایمنی از قلم سبز رنگ که جنس آن شب نما یا شب تاب میباشد تولید شود. که در مواقع اضطرار و بحرانی که نور در محیط کم میباشد نوشته روی تابلو برای افراد قابل نمایش باشد.

تابلو خروج اضطراری چراغ دار محصول دیگری از دسته علائم ایمنی میباشد . که با توجه به عملکرد آن در شرایط اضطراری انتخاب میشود. که در شرایط بحرانی که نور کافی وجود ندارد و در محیط دود و آلایندگی هم وجود دارد به صورت واضح قابل دیدن است.

چراغ خروج اضطراری در دو مدل خروج اضطراری باتری دار و برق مستقیم به همراه شب نما توسط گروه آراد ایمن تولید میشود. که دارای ۲۴ ماه ضمانت میباشد.

چراغ خروج اضطراری

 

چراغ خروج اضطراری خروج اضطراری چراغ دار

شما مشتریان گرامی می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق سایت فروشگاه آراد ایمن انتخاب کنید و در صورت موجود نبودن کالا با شماره پشتیبانی  ۰۹۳۵۱۲۵۲۰۲۷۰۹۳۵۱۲۵۴۰۴۷ و یا شماره ثابت ۰۲۱۵۵۶۷۹۵۸۴  به جهت بررسی و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@aradimen.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب یاری فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *