تولیدات, علائم ایمنی شب نما, فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

خروج اضطراری چراغ دار

خروج اضطراری چراغ دار یکی از تجهیزات ایمنی بسیار مهم میباشد. که در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی نصب میشود. که مسیر خروج اضطراری را در صورت مواقع بحرانی به افراد حاضر نشان می دهد.

خروج اضطراری چراغ دار مدل backlight-nb که از تولیدات شرکت آراد ایمن ورنا میباشد. با منبع روشنایی LED که با برق مستقیم ۲۲۰ ولت روشن میشود. و در مواقع قطعی برق به مدت ۴ ساعت بازتاب نور به واسطه شب نمای روی تابلو دارد. جنس بدنه از ورق اکرلیک مقاوم و علامت خروج این تابلو  شب تاب است که میتواند دو طرفه باشد. نصب این تابلو خروج اضطراری به صورت سقفی آویز یا روکار دیواری میباشد.

تابلو خروج اضطراری در ساختمان های بزرگ از کاربردی زیادی برخوردار میباشد. این تابلوها به اندازه سایر تجهیزات آتش نشانی در جهت حفظ ایمنی افراد حاضر در ساختمان اهمیت بالایی دارد.

با توجه به بررسی کارشناس آمریکایی در مواقع وضعیت بحرانی اکثر افراد دچار نگرانی می شوند و از مسیر ورودی که قبلا وارد شده اند خارج می شوند. که این اتفاق باعث افزایش خطر می شود. علائم خروج اضطراری یکی از اصلی ترین تجهیزات سیستم اضطراری می باشد. چرا که این علائم افراد حاضر در ساختمان را به نزدیکترین مسیر خروج راهنمایی می کنند. به این دلیل نصب تابلو خروج باعث ایجاد امنیت و آرامش در افراد و کمک به خروج امن آنها می باشد.

نمونه تابلو خروج اضطراری چراغ دار:

چراغ خروج اضطراری تابلو اگزیت چراغ دار خروج اضطراری چراغدار تابلو خروج اضطراری چراغدار

 

شما مشتریان گرامی می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق سایت فروشگاه آراد ایمن انتخاب کنید و در صورت موجود نبودن کالا با شماره پشتیبانی  ۰۹۳۵۱۲۵۲۰۲۷۰۹۳۵۱۲۵۴۰۴۷ و یا شماره ثابت ۰۲۱۵۵۶۷۹۵۸۴  به جهت بررسی و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@aradimen.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب یاری فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *