تولیدات, فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

قرقره آتش نشانی

قرقره آتش نشانی یا هوزریل آتش نشانی از شیلنگ آتش نشانی، قرقره و نازل آتش نشانی تشکیل شده است. که اغلب در جعبه آتش نشانی که مورد استفاده افراد قرار می گیرد به کار گرفته می شود.

قرقره آتش نشانی

 

قرقره هوزریل آتش نشانی

جنس شلنگ آتش نشانی که معمولاً در جعبه آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد. از PVC میباشد. که به دلیل بالا بردن کیفیت و مقاومت آن به همراه الیاف بافته شده تولید می شود. که این امر سبب مقاومت در برابر فشار و ضربه می شود. قطر شلنگ آتش نشانی معمولاً ۱۹ میلی متر و حدود ۲۰ مترطول و تحمل فشار آن ۸، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ دارد.

هوزریل آتش نشانی دارای یک ویژگی بسیار مهم میباشد. که به افراد فاقد تخصص در زمینه استفاده از تجهیزات آتش نشانی این امکان راه میدهد. که با حریق مبارزه کنند.

آبرسانی به این سیستم به واسطه بوستر پمپ آتش نشانی و مخازن آب تامین می شود. که میتواند در مدت زمان معینی آب را پرفشار در اختیار افراد قرار دهد. که آبرسانی به هوزریل های موجود در جعبه های آتش نشانی به واسطه رایزر یا لوله کشی مخصوص آتش‌ نشانی انجام می پذیرد. خروجی لوله های آتش نشانی به ورودی قرقره های آتشنشانی وصل می شود.

یکی از تفاوت های اصلی شلنگ های هوزریل با شلنگ های برزنتی آتش نشانی نحوه ی استفاده از آن میباشد. برای استفاده از شلنگ برزنتی شما باید آن را به صورت کامل از روی قرقره باز کنید. ولی برای استفاده از شلنگ هوزریل افراد می توانند آن را به مقدار مورد نیاز برای کنترل حریق از روی قرقره باز کنند.

نمونه قرقره آتش نشانی:

هوزریل آتش نشانی قرقره هوزریل آتش نشانی

 

شما مشتریان گرامی می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق سایت فروشگاه آراد ایمن انتخاب کنید و در صورت موجود نبودن کالا با شماره پشتیبانی  ۰۹۳۵۱۲۵۲۰۲۷۰۹۳۵۱۲۵۴۰۴۷ یا شماره ثابت ۰۲۱۵۵۶۷۹۵۸۴  به جهت بررسی و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@aradimen.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب یاری فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *