مشاور آتش نشانی

 

 

در اینجا قصد داریم شرح خدمات مشاوره آتش نشانی را برای شما جمع آوری کنیم که شامل طراحی و مشاوره اعلام حریق و اطفا حریق مشاوره و طراحی پوشش ضد حریق و همچنین طراحی و پیگیری اخذ تایید نقشه ها از سازمان آتش نشانی نظارت بر عملکرد اجرا تا مرحله اخذ تاییدیه آتش نشانی و پایانکار ساختمان می باشد.

 

 

موضوع مشاور آتش نشانی یکی از مهم ترین دغدغه های مالکان و صاحبان پروژه های بزرگ و کوچک پروژه های مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری تبدیل شده است. که این دغدغه ی شما میتواند باعث بهبود ایمنی و اطمینان از وجود امنیت در پروژه های شما شود. دستورالعمل جدید و در حال تغییر ارائه شده توسط سازمان آتش نشانی موجب بروز مشکلاتی برای کلیه مالکان پروژه ها شده است.

 

 

 به همین دلیل همکاری با یک مشاور متخصص که مورد تایید سازمان آتش نشانی باشد و دانایی کافی داشته باشد امری ضروری است. به این منظور که این مشاور میتواند به شما برای سرعت بخشیدن در روند کار و پیگیری مناسب و همچنین پیگیری برای کاهش پیدا کردن هزینه ی ساخت و بهره برداری پروژه به شما کمک کند. بنابراین شما به یک مشاور توانا نیازمندید!

 

 

شما میتوانید برای بستن قرار مشاوره آتش نشانی خود از مشاورین قدرتمند آراد ایمن کمک بگیرید.

 

 

خدمات شرکت مشاوره آتش نشانی 

 

 

شرکت های مشاور آتش نشانی که شما به آنها مراجعه میکنید در ارائه خدمات خود باید بسیار محتاط بوده و عملکرد ایمنی داشته باشند چراکه فرآیند مشاوره آتش نشانی با جان و مال افراد و اطلاعات مهم سازمان­ها سر و کار دارد بنابراین نباید در این موضوع مهم غفلت کرد و باید از شرکت مورد نظر خود اطمینان کافی داشته باشید. به علاوه سازمان آتش نشانی تهران به عنوان مقام قانونی و ناظر بر شرکت های مجری آتش نشانی خود را موظف به نظارت و بازرسی بر فعالیت شرکت ها نموده است و در این زمینه همکاری مناسبی در خصوص آموزش نیروها و پرسنل شرکت های مشاور آتش نشانی و ارائه گواهی معتبر از طریق برگزاری دوره های آموزشی و آزمون رسمی با همکاری وزارت تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام داده و به ثمر رسانده است.

 

 

سازمان آتش نشانی درخصوص تخلفات شرکت های مجری آتش نشانی به دلیل اهمیت خدمات مذکور، به شدت برخورد خواهد کرد و این سخت گیری باعث شده است تا فرآیند مشاوره آتش نشانی روز به روز روند رو به رشدی و چشمگیری داشته باشد و مشاوران قدرتمند آتش نشانی در شرکت آراد ایمن همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را در قالب ایمن ترین ضوابط و استانداردها اجرا کنند.

 

 

متاسفانه حوادث تلخی همچون برج پلاسکو، بیمارستان اطهری و… خاطرات ناخوشایندی بر ذهن افراد و قلب خانواده های داغ دیده نهاده است و تک تک مشاوران آتش نشانی باید خود را مسئول خانه، اداره، جان افراد، اطلاعات سازمان ها و شرکت ها بدانند و در این خصوص حساسیت داشته باشند. آتش نشانان به درگیر شدن با حوادث و مخاطرات ناایمن می پردازند تا جان خود را سپر محافظت از جان افراد دیگر کنند.

 

 

بنابراین به نفع همه ی انسان هاست تا در انجام پروژه های بزرگ خود از مشاورین آتش نشانی همچون مشاورین فعال و توانای شرکت خدمات ایمنی و آتش نشانی آراد ایمن  کمک بگیرند و نسبت به بستن قرارداد مشاوره آتش نشانی هرچه زودتر اقدام کنند.

 

شرح خدمات مشاوره آتش نشانی در آراد ایمن به صورت زیر است:

 

 

  • هماهنگی و پیگیری مشاور آتش نشانی جهت دریافت نقشه های فاز دوم معماری جهت اصلاح و ارائه راهکارهای قانونی
  • نظارت بر طراحی سیستم فن فشار مثبت و اگزاست فن
  • تعیین تعداد و محل نصب تابلوهای نشانگر طبقات و خروج اضطراری و دیگر علائم شب نما مورد نیاز
  • نظارت بر تست سیستم اعلام حریق و تحویل از تیم اجرایی
  • نظارت بر تست سیستم اطفا حریق و تحویل از تیم اجرایی
  • نظارت بر تست سیستم اسپرینکلر و تحویل از تیم اجرایی
  • نظارت در خریداری و جانمایی درب ضد حریق و جعبه آتش نشانی به همراه قرقره آتش نشانی
  • نظارت برخریداری تجهیزات آتش نشانی براساس مشخصات فنی واستانداردهای لازم با رعایت صرفه اقتصادی
  • نظارت و بررسی اقلام سیستم آتش نشانی در جهت عملکرد بهینه سیستم ها

 

 

نمودار مراحل کلی اجرای پروژه مشاور آتش نشانی را در زیر برایتان قرار دادیم:

 

 

بلاگ
لیست علاقه مندی ها
خانه
0 موارد سبد خرید

ورود

خروج

کلید اسکرول خودکار به بالا
اینستاگرام واتس آپ واتس آپ تلگرام