تولیدات, فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

قاب دستورالعمل اعلام حریق

قاب دستورالعمل اعلام حریق یکی از لوازم آتش نشانی در سیستم اعلام حریق به حساب می آید. که دستورالعمل یا راهنمای استفاده از سیستم اعلام حریق درون آن قرار میگیرد. این قاب توسط عوامل گروه صنعتی آراد ایمن ورنا در ابعاد مختلف و با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه (فریم پروفیل pvc، شیشه ضخامت مناسب و …) تولید می شود.

قاب دستورالعمل اعلام حریق

مراحل تولید قاب دستورالعمل اعلام حریق

ابتدا پروفیل را به توجه به ابعاد مورد نظر برش زده. و سپس دو سر پروفیل آن را به صورت گونیا برش می زنیم. یک طول و یک عرض را با دستگاه به هم وصل و سپس طول و عرض باقی مانده‌ دیگر را به هم وصل میکنیم. سپس با دستگاه منگنه پروفیل را بهم دوخت میکنیم. پس از ساختن قاب شیشه را با طبق ابعاد مورد نیاز با الماس شیشه بری برش می زنیم.

قاب دستورالعمل اعلام حریق قاب دستورالعمل

 

شما مشتریان گرامی می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق سایت فروشگاه آراد ایمن انتخاب کنید و در صورت موجود نبودن کالا با شماره پشتیبانی  ۰۹۳۵۱۲۵۲۰۲۷۰۹۳۵۱۲۵۴۰۴۷ یا شماره ثابت ۰۲۱۵۵۶۷۹۵۸۴  به جهت بررسی و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@aradimen.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب یاری فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *